sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 21 november 2019

Av Sanna Svensson - 21 november 2019 17:55

Ja, inte mycket var min första tanke. Haha. Eftersom jag är inne i nattsvängen så brukar mina matvanor bli knas eller utebli. 


Frukost: 

Lite turkisk yoghurt med äppelmos och müsli. 


Lunch: 

Samma som igår. Stekt potatis, bacon och ett stekt ägg. Med sallad och ett glas mjölk. 


Mellis: 

En kopp te. 


Det är hit jag har kommit. Jag har en banankaka i ugnen nu som jag strax ska ta ut. En bit av den kommer nog att bli dagens middag tillsammans med mer mjölk. Så mer än så blir det nog inte idag. Världens tråkigaste dag att skriva matdagbok, men men. En bit av verkligheten. 


28 december 2010

Eftersom jag typ nyss vaknat,1,5h sen så har jag bara hunnit ätit lunch än och det vart kycklinggryta och strips,och juice till.

 

Och det här vart nog det kortaste inlägg jag skrivit på länge!;o

 

Av Sanna Svensson - 21 november 2019 17:45

Hej från Vässan! Det var inte igår jag var här, typ 2,5 vecka sedan. Det känns skönt att vara hemma. Att vara i sin egna lägenhet och få göra vad man vill. Sova i sin egna säng,. Äta det man vill. Inte behöva bo i en väska. Det ända som saknas nu är Marcus. Men eftersom han inte är här är det bara att försöka göra det bästa av situationen. Sen jag kom hit i förrgår har jag bara landat. Jag har tagit en promenad, kollat mycket på tv, lagat mat och packat ur väskor och tvättat. Det känns så skönt att bara få göra exakt som jag vill. Det är väl det man får njuta av när man är själv, att bestämma helt själv hur dagen ska se ut. 


Igår jobbade jag mitt första pass. Det var riktigt kul att få träffa kollegor igen. Det var ju närmare tre månader sen vi sågs. Det hinner hända mycket på så lång tid. Ikväll ska jag iväg och jobba igen. Sen tar jag ledig helg. Mjukstart är bra. 


Just nu kollar jag på Expeditionen medan jag väntar på att en banankaka jag har i ugnen ska bli klar. Som sagt, jag roar mig med det jag kan. 


 



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards